Levering van uw bestelling 

We lopen graag buiten, maar verder proberen we onze footprint te beperken. Daarom verzenden we onze pakketten twee maal per week, op woensdag en zaterdag. We verzenden bestellingen zodra deze compleet zijn, niet in delen. En we verzenden in duurzame verpakking.

Als je toch haast hebt, of een bijzondere gelegenheid met Blomstring-cadeau, laat het even weten. Dan passen we er wel een mouw aan. Groen zijn we toch wel :-) 

Pakketten worden verstuurd met track & trace, zodat de bestelling eenvoudig kan worden gevolgd, tenzij anders overeen gekomen. 

Binnen Nederland verzenden we gratis vanaf een bestelling van Eur 25. Onder dit bedrag hanteren we een bijdrage in de verzendkosten van Eur 2.50.

Voor het buitenland hanteren we altijd verzendkosten, afhankelijk van het gewicht van het pakket en de bestemming. De volgende verzendkosten zijn van toepassing voor internationale leveringen tot 20 kg:

-        Euro 10     BelgieDuitsland

-        Euro 20     Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk, Italie, Luxemburg, Zweden, United Kingdom, Noorwegen

-        Euro 30     SwitserlandFinland, CzechHungaryPolandSloveniaSpainslovakia

-        Euro 35     Boznië HerzegovinaRomaniaBulgariaLatvia, LithuaniaIrelandPortugalEstonia

Vanwege fytosanitaire voorschriften leveren wij alleen aan bestemmingen binnen de Europese Unie en in Zwitserland.   

Annuleren van de bestelling is mogelijk zolang deze nog niet in behandeling is én binnen drie dagen na bestellen. Dit kan kosteloos. Als de bestelling al in behandeling is hanteren we een bijdrage in de kosten van Euro 6,95.

Retourneren van de bestelling is niet mogelijk. Versproducten en handgemaakte producten mogen wettelijk niet worden geretourneerd. Door producten niet opnieuw te versturen borgen we mede de kwaliteit van elke bestelling. Wanneer je een probleem hebt met je bestelling, neem dan even contact met ons op. 

Bestellingen worden verpakt in stevige dozen met correcte afmetingen. Als er bij levering transportschade is ontstaan (vocht, geplet, gescheurd), neem de zending dan niet aan maar laat deze terug naar de afzender sturen. Alleen zo blijft de transportgarantie instant. Blomstring is niet aansprakelijk voor transportschade. Samen zorgen we er zo voor dat alle bloembollen tot volle bloei komen.